Kingi – Kruunusta sen tunnistaa

Nurmijärveläinen yritys havaitsi ruuvin mentävän markkinaraon peltikatoilla. Sieltä puuttui kokonaan määräystenmukainen kateruuvi. Suomessa ja naapurimaissa asennettiin peltikatoille siis joka vuosi 3 miljardia täysin katolle kelpaamatonta ja liian nopeasti ruostuvaa ruuvia. Pitkän kehitystyön tuloksena syntyi innovatiivinen tuote ja saimme tehtäväksi lähteä rakentamaan ylivoimaista brändiä tälle patentoidulle kolmikerrospinnoitetulle kateruuville.

  • Strategia
  • Nimi ja slogan
  • Logo ja graafinen ilme
  • Verkkosivut
  • Printti- ja digimainonta
  • Sisällöntuotanto
  • Sosiaalinen media
  • Valokuvaus
  • Videosuunnittelu
  • Viestintä
  • 3D-mallinnus

Tämän uuden patentoidun kateruuvin merkitys on kruunata teräskatoille pitkä käyttöikä ja näin parantaa rakentamisen kokonaislaatua. Ruuvin yksi tunnuspiirre onkin kruunumainen kanta, josta saimme idean tuotteen ja yrityksen nimeksi, KINGI. Nostimme tämän ulkoisesti erottavan tekijän myös lupaukseen – Kruunusta sen tunnistaa – jotta asentajat ja kuluttajat erottavat sen helposti muista kateruuveista.

Rakensimme Kingi-brändiä aluksi ammattilaisille. Brändin kruunulogo ja kuninkaallinen punainen väri näkyivät ensin ammattilaisille luomillamme kotisivuilla, tuotepakkauksissa, esitteissä ja oppaissa. Tämän jälkeen valitsimme oikeat digitaaliset kanavat, joihin jalkautimme Kingin viestin. Nyt viestimme brändiä myös kuluttajille kotimaassa, sekä kasvavasti vientimarkkinoilla.

 

#eiruosteelle
#kateruuvi